Hej blogg

Ska börja med att säga att ni är urtråkiga och urusla på att lämna kommentarer efter er! Tråkmånsar.

Idag kände jag att min kreativa sida ville fram och visa sig lite, den ger jag aldrig tid åt längre. Damp-jag hade såklart för många ideér och planer och jag kan än en gång konstatera att det är fan för få timmar på dygnet!

Min lilla unge är så himla go och härlig.
Och när han ler blir man varm i hjärtat, världens finaste leénde med sina söta tänder. Det är otroligt svårt att få en bild (med iphoneen i af) på honom när han skrattar för han är inte alltid helt still då heller, hehe. Jag tror inte jag har en enda bild på honom när han skrattar/flinar/ler så där gulligt så han ser ut som en liten kanin, hoppas jag snart fångar det på bild.

Snart ska jag sova, jag är trött.
Måste bara fixa mitt hår (har duschat) så jag slipper det imorresta. Natti!

(aaarrrghh, gårdagens inlägg som vägrade publiceras pga bilderna, så irri!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0