Ljugarbänken!

Haha, ser på statistiken att ni är nyfikna efter helgens party och bravader ;) Det enda jag kommer skriva om det är att jag nu är singel.

Nä, jag bara ljuger! Jag har ju vart i byn hela helgen och haft kvalitéts tid med syrrorna. Enda gången vi gick ut (var svinigt kallt så vi gick i ide) var när vi prommade till grannen och hälsade på.

Jag brukar fundera på om jag ska skaffa mig en ljugarblogg (som nästan alla egentligen har, hahahaaa) som jag bara hittar på massa skit heeela tiden, men att ni ändå vet att allt jag skriver är lögn. Tänker som så att mina inlägg är så tråkiga så varför inte krydda på lite (mycket!) och bara överdriva och ljuga. Hur kul som helst ju!
På headern kan det ju stå "ljugarbänken" eller nått sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0