Sanning!

Betalade räkningarna i sista minuten (eller några minuter efter tolv med vaddårå!?) pjuh! Höll på att glömma.

Kollar mobilbilder och jag, ja JAG börjar längta till sommaren! Till en sommar med värme, tack! Under självaste sommaren känner man sig jämt som en blekfis men sen när man kollar tillbaka på sommarnilderna så här i smällkalla vintern med sin verkliken likbleka ansikte så ser man att man visst hade fått färg och var så där fräsch som man bara känner sig på sommaren. Måste gå och sola solarium här snart nångång så jag blir lite fräknig och förhoppningsvis också lite brun. Nu ska jag sleepa, god natt alla som läser min blogg, puss!

Fan vad snygg jag var! OSMINKAD
Börjar äntligen känna mig snygg igen, har vart svinful typ det senaste halvåret.

Usch fy fan! Nån av mina killar har släppt en stinkprutt!

Nu natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0