Min son.

Han.
Charlie.
Min charlie.
Han är det bästa som hänt i mitt liv.
Han är så rolig, glad och trevlig liten prick, han hälsar på massa folk när vi är ute. Blir extra glad när han hejar på människor som inte riktigt är som alla andra, på människor som ser "annorlunda" ut. Som går konstigt, pratar annorlunda och såna som man i ett annat århundrade hade bett sitt barn inte gå nära. Såna människor hejar han glatt på. Jag vill att han växer upp och vet att alla människor har samma värde. För det har vi ju.

Han pratar en del också, det är kul! 
Han går på pottan själv också, stolt mamma!!! Ibland vill han inte ha blöja men byxa och han har då gått själv på toa, dragit ner byxorna och pissat på pottan. S T O L T M A M M A !!! Ibland vill han gå på toastolen också och då får man ju hålla i honom så han inte trillar ner :-) Han förstår så mycket! 

Nu ids jag inge mer, hörs!




Kommentarer
Postat av: mommo

Nååå blir tårögd..STOLT MOMMO, han är då för underbar, han har växt upp med föräldrar o alla andra i hans liv, som inte värderar människor olika :)Alla har samma värde...kram love U

2013-10-09 @ 14:38:48
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0