Tja!

Börjar lite ovanligt så här: ligger i sängen och ska snart sova. Trött.

Orolig över att jag inte ska kunna somna då det är fullmåne. Men det vore gå bra eftersom jag är förjävla sjuk. Förkyld och halvdöd. Hoppas det blir mkt mkt mkt bättre imorgon för då äre jobb som gäller 07:00. Det kommer vara förjävligt att kliva upp med denna tunga förkylning, men jag klarar det!

Har sörplat massa alvedon, treo, kan jang och antioxidanter idag. Allt för att lindra och för att känna mig friskare. Jobbar bara onsdag-torsdag nu resten av denna vecka så jag får stå ut. Känns så dumt och fel att redan vara hemma från jobbet när man nyss börjat efter sin mammaledighet. Men vad ska jag göra när vi vart/är sjuka? Jag kan ju inte rå för det. Och jag har ingen lust att skicka sjukt barn/sjuk mamma på dagis/jobb. Förlänga sjukdomen. För vems skull? Vem tackar mig för att jag jobbar fast jag är sjuk? Ingen! Och antagligen blir jag sjukare av att jobba då det är väldigt fysiskt tungt också. Jag hade stannat hemma fler dagar om det inte vore för pengarna. Dom behövs. Charlie är frisk och det är det viktigaste, jag klarar mig och får bita ihop helt enkelt :) Håll tummarna för att jag blir frisk nu! 

Nu säger jag: god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0