Rast

Människor är lömska och elaka.
Det finns faktiskt inte så många som jag litar på längre. Folk snackar skit och gör elaka saker bakom andras ryggar. Det som göms i tö...Och jag kommer aldrig, aldrig, aldrig lita på en "man" igen. Aldrig någonsin. 

Jag ska söka jobb nu med mitt nya kort som jag har tagit och bort från den här staden och förhoppningsvis också fly landet. Jag behöver komma iväg innan jag dör av alla besvikelser!!! 

Jävla liv...ensamheten lockar mer och mer för varje dag som går.



Kommentarer
Postat av: Julia

Jag hoppas att det snart blir bättre för dig och att besvikelserna försvinner så du kan bli glad på människofolket igen :)
Många kramar!

Svar: Tack vad gullig du är Julia! :) 🌷 kram
mcitalo

2014-04-16 @ 06:14:25
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0