27 fucking years

Ni är här än varje dag, kul!
Funderar på att börja blogga intensivt igen men jag får se hur det blir med den saken. Är så less på hur min sida ser ut, får styra upp den här nån dag så kanske jag får motivation till att skriva, vad tror ni? ;)

Livet rullar på som vanligt. Ups and downs och inga mellanlägen.

Jag måste bara få yttra mig om hur fruktansvärt trött jag är mest hela tiden, det är inte likt mig. Men ibland händer det väl för mycket för att kroppen ska hänga med. Tänker ändå göra ett läkarbesök för det.

Datumet switchade om till 14 augusti och det innebär att Lisa Heidi Carola fyller 27 hela år! Hade faktiskt glömt bort det om inte syrran påmint mig om det idag. Det måste va åldern, hö hö hö. Jag har förberett mig för den här dagen, dom här ålderssiffrorna ända sen min senaste födelsedag. Jo vettni, jag har inte vart 26, jag har sagt att jag är 27 ända sen jag fyllde 26. Varför? Jag brukar göra så för att förbereda mig själv för min nya gamla ålder, haha. Men jag var 26 i rekordkort tid, högst 3 månader men la till: snart 27! Och innan årsskiftet har jag kallat mig för 27-åring. Nu mår jag lite dåligt över det för jag har inte fått vara 26! Så nu ska jag kalla mig för 27-åring ända fram tills 14 augusti 2015!!! Ett litet löfte mitt i natten.

Nu tänkte jag gå och lägga mig, god natt!
//27-åringen 💋💕


Kommentarer
Postat av: mamma

En sån fin bild på dig gumman, det lyser om dig...en vacker flicka med vacker aora :)

2014-09-18 @ 12:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0