Ho ho ho

Tjena lördag, snart söndag. Helgerna går för fort, det kan vi alla skriva under.

Drack just en lördags-öl och blev väldigt trött. Så trött så jag tror att jag ska vara rebell ikväll och skippa att borsta tänderna!!! Oh my fucking gaaaad! Meeen känner jag mig själv så kommer jag få dåligt samvete så fort jag lägger mig i sängen och kliva upp och borsta gaddarna och bli sur på mig själv för att jag aldrig kan fuska. Borstar alltid tänderna fast jag vart på party, hur packad jag än varit. Ok, om man råkat bli skitjävlafull kanske man passar.

Över till min ruttna hy i ansiktet.
Ta mig fan vad less jag är på min hud i ansiktet. På resten av kroppen är min hud så gott som perfekt och så jävla fin, men i trynet har jag perioder då jag ser ut som en gammal äcklig missbrukare. Som nu t ex. Vad ska jag göra? Vad ska jag köpa så min hud i ansiktet blir fin? Måste nog kontakta en hudläkare snart..på annan ort såklart. Torr som fan och finnar. Varför!? I tonåren hade jag inga såna problem men nu...så less. 

Ja jäklar vad sömnig jag blev, blir att lägga sig väldigt snart.

Först över till en till sak. Jag har inte färgat håret på över ett år men börjar bli sugen som fan. Saknar mitt svarta långa hår som jag hade i flera år. Har lust att bli lite mörkare...vi får se, blir ju så jobbigt med utväxt å sån skit. Nåja, god natt!

Nått år gammal bild:




Kommentarer
Postat av: Nina

Nåt år gammal bild vad säga om typ 5 år!

2014-03-17 @ 17:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0