10 små söta valpar

Nu är man hemma i byn.. tare lungt och umgås med mina söta småsyskon
och våra söt söta valpar, bara 10 stycken..1 svart 9 vita..
7 tikar 3 hanar.. 4000:- intresserad?  : ) haha...
Dom är så söta och små, kul när dom börjar se, höra och springa omkring !
Då är dom världs söööööööööötaste.. längtar också tills Saga börjar minnas en och prata och gå
och allt som hör till : P

Skönt att lämmna stan ett tag.. Skönt att vara hemma med min familj..
Men Nina, du FATTAS MIG !
Kommsi kommsi, jag och lillasyster ska baka kaka imon.. e gött !
De var en rolig bilfärd 17mil nordöst från kirrrruna... Låg i Lottas famn me skallen
och lyssnade musik, sen fick jag nå sms ryck och sen skrev jag och
Fia roliga sms, haha, de är inte många som är som min Fia,
eller, INGEN är som Fia min Fia..
Vi har alltid kul, fast vi inte gör nått.. Men vi har kul i af :D
Ska snart skriva ett brev till Radiotjänsten.. Jag vill jobba där.. hoppas dom vill att jag ska jobba där :D
Ska senare lägga in lite bilder på våra sööööööta valpar oxå..






Okej, här kom det en massa bilder.. på Saga den Söta och lite på några valpar, nina, mor och min krok näsa,lite mig och lotta och på mig när jag försöker se ut som en anorektiker.. well well, what can I tell?
Jo, saknar min älsklings älskling !

Kommentarer
Postat av: Josephine

Vad är de för ras på hundarna? :)

2007-12-06 @ 20:19:15
URL: http://jossposs.blogg.se
Postat av: Nina basskoff

kom ihåg att det fnns "bästföredatum" till att söka jobb där..men om du skriver nu å skickar i helg så hinneru sääkert...du fattas åxå mej!

2007-12-06 @ 20:21:29
Postat av: Josephine

Svar: Nah, vilka sötnosar :)

2007-12-07 @ 14:38:05
URL: http://jossposs.blogg.se
Postat av: Julia

Härligt att vara hemma.

2007-12-07 @ 15:38:10
URL: http://pikadoll.blogg.se
Postat av: Ninaaaaa

på bildnr 2 ser du ut som en APA.-hahahaah

2007-12-08 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0