det blir vad man gör det till

tiden den går och går, står aldrig stilla...
vad ska man göra av sitt liv? man måste ju för fan göra nått !
de är ju så mycket man vill göra och se, men hur ska man ta tag i saker och ting?
de är nog ett av mina största problem.
de är inge kul att vara så som jag är...
känns som att man sitter fast och inget kan man göra..
fast egentligen vet jag att om man verkligen vill göra nått så är de
fan inge svårt, då är de bara att göra de !
men då kan man inte vara feg och knäpp i skallen som jag...
jag vill, jag vill, jag vill !
meeeeeeen när man inte har självförtroendet på topp så är ju allt jätte lätt,
ibland känner man sig bra, och de är nog så där en fredag-lördag kväll...
då är man ju bäst...
men man är inte lika cool nästa dag, eller veckan därefter osv...
därför ogilar jag egentligen alkoholen, för folk blir ju egentligen helt jävla störda och töntiga, jaa även jag..
men ändå känns den så bra, ja då är de lättare att skaffa vänner tex.. lättare att bara gå fram och snacka med nån,
men sen nästa dag, som sagt är man samma gammla jävla loser och vågar ingenting igen,
därför tycker jag de är så löjligt att dricka, egentligen..
vart ut på fredan, helt onödigt, men då har man ju en chans att träffa sina vänner oxå,
för mina vänner ger jag inte så mkt tid nå mer...

måste ringa ett samtal imon... kan ju inte gå omkring utan jobb nå mer, de vet jag välle...
men jag vill ha merrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
nått eget...fast de skulle va svårt så klart, men ändå.. och jag vet en person som jag skulle behöva för de..
en enda person som skulle va me på de, och då vet jag att vi skulle lyckas !
meeeeen då kommer fegisen fram igen.. jag blir så jävla less på mig själv..
skulle stiga upp åtta idag, men inte ens de kan man !
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaaa jag får oxå vara sur och negativ ibland, och när jag väl är de så
frågar alla vad de är med mig när jag är tyst !
jag kan inte heller alltid vara på topp humör..
jämnför mig nu och för kanske ett år se, skillnad? ja de tycker då jag iaf...
bläsch, nu låter de nästan som om jag tycker synd om mig själv, men de gör jag inte !
absolut inte !
för att jag tycker att allt blir vad man gör de till...
man kan ändra saker om man vill, alla kan göra precis vad dom vill,
bara man verkligen vill...
sen om nån skrattar och säger: " haha ska du? jojo..."
då är de bara att skratta tillbaka och tänka; "bara för att du aldrig hade vågat...."
då är de ju den personen som är svartsjuk(?) ... tror jag...
jag skriver alltid en massa gojja, men de är skönt att skriva av sig..
för alla kan inte prata om saker och ting...
jävla jag började bli less på att jag hela tiden skriver "saker och ting" haha..
nääe, nu vet jag inte vad jag ska skriva nå mer...
när jag ska sova brukar jag tänka vad jag ska skriva om.. men de glömmer man efter drömmarnas värld..
så jag ger väl upp för den här gången då....
jag ska be mama skaffa en blogg, hon hade nog kunnat skriva roliga och intressanta grejjer...
jajjaaaaaaaaaaaaaa, kanske ska ut och promenera lite?
ja, jag får se...

____________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0