Det var en trevlig jul !

då var goda julen slut, känns ganska bra nu..
man väntar på en dag och den går så fort,
pang poff så är dagen slut och de man förberett så länge gick på en sekund...
kan de kännas som..
maten var god, som vanligt !
folket var trevligt, som vanligt,
känns väldans lungt här i huset nu när alla kidsen är hos mommo å moffa å sover...
eller ja de hoppas jag dom gör, tror dom fick en socker kick hela halva bunten..
En trevlig jul vart de i af..
Och morsan bangade på att vi skulle dricka lite vin, tråkis...
jaja, då håller i af en sitt ord genom att ha sagt att man inte skulle dricka förrän på nyår...
Jag avskyr folk som lovar en sak och sen inte håller de...
och man ska inte ha behövt sääga " jag lovar"
jag klarar inte av sånt..
säkert gör jag de oxå, men när de händer gång, på gång på gång, då blir man förbannat less
och har lust att säga - dra helvete.
meeeh, oj, de ska ju vara glada ord på julafton....
har i af smsat hela halva dagen idag så man blitt snurrig.. god jul hit å god jul dit...
får lägga in lite jul bilder en annan dag...

men men, nästa år känns de som att jag har bestämt mig för att vara utomlands...
just nu hade jag mer än gärna åkt helt ensam på en tripp, med bara mig själv,
de skulle fan vart skönt..
då får man göra exakt som man vill, ingen man behöver fråga nått om och så..
men åker man på en res resa då vill man ju gärna ha med nån...

åååh tacka Gud, nu ko  mor och sa att jag ska öppna vin flaskan JAH ! min dag är räddad !
ska vina med mor och Berko =)
HEJ DÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0