drömmar och demoner

vilka störda drömmar jag har haft inatt ! dom har vart lite hemska också...
drömde att en massa folk var i karre på badhuset och simmade och allt var konstigt... svårt att förklara..
sen drömde jag att pt eller så var de jt och deras pappa satt här i tonys kök,
men så tänkte jag, men dom är ju döda... hur kan dom ´vara här?
så kom jag på att dom bara var här och hälsade på som dönickar...
jag trodde de var påriktigt i drömmen..

jaja, sen drömde jag att jag och Lotta gick igenom kyrkoskogen,
kyrkan var vit, och läskig, öppna gravar runt om... och så..
sen när man närmade sig kyrkan så skulle de tändas några läskiga lampor,
då tog jag och Lotta varandras hand och började springa,
vi skulle ju springa genom allt, bort därifrån,
men så börjar vi springa inne i kyrkan,
Lotta och jag höll på att skrika saker till varann,
vi var jätte rädda,
så sa lotta:
men jag tänker bara på djävulen !
så sa jag att hon inte fick de för då kom han fram,
jag såg han två gånger, i en ung tjejs kropp...
jag sa till Lotta att hon var tvungen att tänka på Gud,
så att han var där med oss, men hon kunde inte...
sen sprang vi och sprang så kom de en tjej springande bakom oss, så sprang hon om mig,
och så trodde hon att hon var bäst och då blev jag förbannad och skulle springa ikapp hon,
men helvete jag hade stövlar på mig och skrek de till den här tjejen,
hon bara kollade bak och skrattade åt mig !
då fick jag en kick och sprang fort som fan och fällde hon, sen började vi slåss,
hon bara nypdes och de gjorde fan ont, men jag vann i af kampen, så klart...
sen vaknade jag av att emma rang, och den där tjejen i drömmen nöp mig i låret och de gjorde fan ännu ont där när jag vaknade :D

justja, drömde oxå att mitt gamla jobb ville ha tillbaka mig, haha
dom sa
"men Lisa, alla tycker att du är så smart"
hahahahahhahaaha, snacka om önsketänkande kommentar :P
så sa jag:
"tycker alla de"
dom bah:
"jaaaa, ingen är bättre än du"
och en massa sån smörja.. hahaa
så tänkte jag i drömmen, är dom tröga?
varför skulle jag vilja jobba där igen när dom visste att jag inte vill jobba där?
jajaa, helt stört..

ska på stan med emma och miaa om ett tag.. kanske ska ta och duscha och borsta gaddarna snart dåråååå...
men jag väntar på att min morgon snus ska bli klar..
den e så goooooooo....
måste kirra lite mer musik hiiiiiiiit, som är lyssnbar..

igår blev nerladdningen klar av alla sims+ en massa prylpaket, fifan va kul !  !  !
måste bara ladda ner snygga människor så de blir kul att spela..
var tvungen att göra två fulingar igår och då var jag tvungen att göra ett fult hus, så de blev inge kul,
men min hund blev jäääätte söt..
de var så kul när tony sa att jag inte vet hur man spelar han sa:
"åååh, vilken fin soffa, den ska jag ha i mitt fina hus" (härmade mig)
så sa han , du vet ju inte hur man spelar, de är ju inte så man gör,
man ska ju göra så dom har kul och skaffa kompisar åt dom och bla bla bla..
de är ju de spelet går ut på !
så lät han så där nästan sur, och jag höll på att skratta ihjäl mig... hahhahahahaa
de var så roligt, jag bara skrattade och sa hahahhahaha jag spelar väl hur jag vill.. hahahahahaha
de va kul i af..
det finns ju inte precis nå regler hur man ska spela de :D hahahahahahahahahaha hojja











och lite Saga




underbart söt ! :)

Kommentarer
Postat av: ninni

man ska inte spela sims man leker ju,.,.,

2007-12-21 @ 21:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0