snus, kallt, älskling, duscha osv osv...

go´morron go´morrrrrrrooon !
jah, jag är vaken !
ska till frissan som sagt.. har tid om en timme.. skööööönt..
sitter här och har tagit dagens första snus, min morgon snus.. den är så god !
och så håller jag på att frysa arslet av mig ! de är fan svin kallt,
vill nästan skippa min klipptid bara så jag slipper gå ut och istället ligga i sängen under täcket : P
var så mysigt när min älskling låg och höll om mig på morgonen innan jobbet,
han är så söt och rar, han brukar facktiskt göra så om han har tid över på morgon kvisten,
jag tror det är då han gör så iaf? haha
men de är iaf så myyyysigt och skönt sen säger han varje morgon innan han lämmnar mig:
"älskling, jag åker nu", Puss, puss får jag så stänger han dörren pang ! så sover jag igen..
nääe, nu måste jag duscha min kropp... fyfan va kallt, jag har ingen lust med de
men jag kan ju inte gå omkring och lukta apa gorilla heller...
aautschi va kallt de kommer vara... hoff.. går nog och lägger mig ist..

Kommentarer
Postat av: morsan

ÅÅååå vad spännande att se nyklippta Lisa;-)
Kram från jag

2007-12-12 @ 07:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0