tacka vet jag sminket



                                                                           
känner mig så less på de här nu !  !  !
nu får det vara nog !
kan vi säga som....
ibland vill jag bara tycka tvärt emot alla andra,
fast jag inte tycker så, men vill ändå...
bara för att jävlas, tror jag att de är.. ääääsch jag vet inte

jag blir så irriterad på vissa människor ibland,
så jag har lust att ge dom en snyting !
fast de värsta är ju att problemet sitter ju hos mig, inte dom.
yes box.
vad ska man ta sig till?
varför har man gjort så dumma val i sitt liv?
men ändå ångrar jag ju som inget, för då hade jag kanske inte vart
den Lisa som jag är, och ja, jag trivs facktiskt ganska bra med mig själv,
min vänner och min familj tycker ju om mig som jag är så : )
men nog hade jag meeeeer än gärna gjort om lite i mitt ansikte och kropp,
fast å andra sidan vill jag inte de heller, för då är jag ju inte heller mig själv...
men jag kan ju i af önska att jag hade sett ut på ett annat vis när jag föddes...
Så tacka vet jag sminket och hårsprayen !
vad hade jag annars varit? haha, en oootroooligt ful varelse...
men man kan ju inte få allt..
får vara nöjd med de man har, fast jag vill ha mer ! så klart..

föressten hade jag tänk festa tll helgen, men nu har jag ingen lust
med de nå mer, de känns rätt så onödigt..
vill hellre bara mysa med min darling...

jag är less på mig själv nu...
så här ska inte ett liv vara,
alltså, när man själv inte vill att det ska vara så..
varför gör man inget åt de???
därför är jag så jävla less på mig själv !

jajjjaa, igår var jag i af med emma ungefär hela dagen, och me miaa en sväng oxå..
vi hade i af kul tycker jag, snackade en massa skit och så...
de va kul : )
jag köpte mig en toy automat, de tycker jag är roligt att ha !

nääe, nu ska jag käka något och dra en snabb dusch och dra på stan me min storesyster,
och ska kolla om pempan slutat skolan så kan hon haka på.
herråååå era jäkla apor !

                                                                                     

                    image47


nu är jag hos min lillasyster, har vart på stan med storasyster och systerdottern..
köpte mig julkläder, en röd nasse skjorta och ett bälte...
nina och lotta ska nog oxå kanske ha likadant linne på julen som jag,
lite gulligt, då blir de som förr när man var liten och hade likadana kläder... hehe
så kan de ju få vara denna jul 2oo7 oxå baaaahhhhhhhhh....
nääe, nu räcker de.



                         image46

Kommentarer
Postat av: mammmmmmmmmmmmmma

Nå min lilla gumma, jag tycker du är jaättefin o snygg o söt fast du inte sminkar dig, du har ett arokratiskt vacker ansikte...tänkte när jag titta på svenska top- model, att du skulle nog gå långt där, du är ståtlig...vet du det!!!!!!
Jag älskar dig, precis som du är lilla kanelbullen;-)

2007-12-18 @ 21:33:58
Postat av: nina

heheee kanelbullen....................

2007-12-19 @ 12:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0