vas gick min gaffegopp?

vaknade vid 10:00 idag av att morsan ringde och väckte mig..
steg upp vid halv 11...
Igår gjorde jag , lotta och sebbe ett pepparkakshus, haha den blev ju ltie söt iaf...
sen spelade vi lite tekken5 på natten innan läggdags..
jaja steg iaf upp vid halv 11 , käkade frulle me syrran så fixade vi oss lite
innan vi åkte till karre.. julmarknad i sporthallen, de ni ! haha värsta draget... höhö
Åkte me Oskar till finland och köpte öl, neee inte till mig själv !
Sen hjälpte jag tok tanterna att sälja fika och sånt.. de va roligt..
Och jag har ännu inte återfått aptiten.. får inte heller dricka alkohol..
Testade nämnligen en medecin idag, lugnande, morfin..
Men de hade vart gött med lite öl, emma och miaa är ju också i trakterna så..

Hoff, har svettats som en gris idag, och de brukar jag inte göra,
känner mig lite groggy eller nått, hjärnan hänger inte riktigt med lixom..
har lite huvudvärk också, och är lite trött, tror jag hade kunnat somna..
ska lägga mig tidigare idag + att kunna somna innan 3 timmar...
på tal om sömn, fyfan vad djupt och skönt jag har sovit inatt ! helt underbart...

Igår när jag försökte sommna så kom pappa in i rummet,
tände lampan och frågade: " vars gick min kaffekopp?"
HERREGUD !
Jag menar, pappa, du kan ju först och främst kolla i rummen som hade ÖPPNA dörrar,
tror inte kaffekoppar kan öppna dörrar....
men som kanske inte alla vet så blir min far hög på sina medeciner vareviga dag (kväll/natt)
och blir helt bäng i skallen.. jätte roligt.. eller inte..
om man kommer en kväll hem till byn så kanske man pratar med pappa och så,
sen nästa dag när man stiger upp så kan han fråga: "jaha, är du här, när har du kommit?"
de är inte så kul... man tänker bara: (/%("("))=)="=)(%%&(#¤¤#"&("%()

jajja, ska senare sätta in bilder på vårat pepparkakshus och lite mer valp bilder och sånt : )


Kommentarer
Postat av: nina

ååå jagvill åxå leka med valparna!eller..ja så mkt mankan leka med småråttor...

2007-12-09 @ 17:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0