en annan dag...

jahapp... sitter här heeeelt solo... bara jag datorn och musiken igång...
ibland vet jag inte hur jag tänker... de kan bli så knäppt och rörigt uppe i min hjärna...
ena dagen älskar jag godis, nästa dag förstår jag inte hur någon kan stoppa i sig en massa godis,
de är ju inte så gott om man tänker efter...
ungefär så kan det vara i min hjärna, och de är jätte jobbigt.
Jag vill ju äta godis jämt, men de är inte alltid lika gott, helt enkelt.


På nätterna är de svårt att sommna, för jag tänker på allt och inget...
helt onödiga saker, men de håller mig vaken i af... och de är oxå jobbigt,
för VISSA är de bara godnatt så sover dom, och jag förstår verkligen inte de..
då tänker jag...
"tänker dom inte på nått? grubblar dom aldrig över något? är allt solklart för dom om allt?"
osv osv osv...
Har ni inget att tänka på?
ja jag förstår då inte...
så länge jag kan minnas har jag haft svårt att sommna...
Minns när vi bodde i andra huset, jag hade en brun liten ful säng,
jag låg ofta vaken när mina syskon hade somnat..
tänkte att mommo och moffa skulle dö på natten, och att jag inte skulle hinna säga hej då till dom..
om jag sov över hos någon så trodde jag att mamma skulle dö på natten, så jag var tvungen att ringa hem och be mamma hämta mig, så jag skulle hinna se hon en gång till...
haha skadat barn sen födseln, oja..
såg nånstanns att man ska skriva ner saker  innan man ska lägga sig, saker som oroar en eller saker man tänker på... och på tal om at lägga sig så vore jag sova.. inte för att jag har något att stiga upp till, men ändå,
man får dåligt samvete av att vara vaken så sent, speciellt när man inte gör nått speciellt....


Åh, de är så mycket skräp på den här datorn, jag måste rensa de... nångång..

OBS ! människorna på bilderna har inget mer texten att göra.
haha hoff, gå och lägg dig för fan
när man har hört varnings signalen (gruvan) då vore man skämmas och sova !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0