Jag kan väl också.

Jaaa, klart jag också kan blogga här också,
inte bara på lunar...
Där tjatar alla att man skriver så mkt och bla bla bla,
men jag gilalr att sitta och skriva om allt och inget,
fast jag inte stavar så bra och fast meningarna blir fel i de rättande öronen,
men dom flesta vet ändå vad jag menar fast jag pratar och skriver som en kratta...

Nu, just nu är JAG sugen på godis, jag brukar inte vara sugen på godis...
men just nu är jag det och ska snart alldeles strax gå till badda kiorren och köpa mig 3,5 kg karra..
de kan va bra att ha...
ska kolla lite här och se hur detta funkar de här med blogg tjoffsimofs... jajja
heippa !
image1
börjar med att sätta upp en flumm bild,
ser ut som att jag har årets häng pattar med en stjärtskåra till..men min älskling kollar ju på dom iaf,
så de får duga : P

Idag har jag vart på team sportia och på coop med min mor och lillasyster,
de var trevligt.
Jag blev även moster den 20 november till en liten
flicka som ska få heta Saga, Saga Matilda.
Hon är förbannat söt alltså !
Och pytte liten.... och världs klass söt !
Jag är glad öve ratt vara moster, trodde aldrig att jag skulle bli de i så unga år...
Eftersom min storasyster sagt att hon aaaaaldrig ska skafa barn... och min lillasyster är ju rätt så ung..
Jag trodde de skulle bli jag som skulle få mammas första barnbarn...
men ikke !
Jag kan säkert inte ens få barn, bara för att jag vill de så gärna en vacker dag...
Men men, då äre bara att adoptera, då får ju nån unge de bra ia f...
jaja skit samma...
hej då igen,  var nyss på kiosken å inhandlade godis som inte var så gott som väntat...
Men POWERADE är aldrig fel : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0