sov problem - som vanligt

kunde inte sommna in inatt heller.. men de beror nog på att jag vaknade lite väl sent igår.......
typ klockan halv tre mitt på ljusa dagen, eller de började bli mörkt då... jajja..
sen är de så fusk när man sover brevid någon som bara säger go´natt, donk, så sover han...
men då har han ju stigit upp tidigt oxå, men ändå..
ska städa lite snart oxå, ser nästan ut som en soptippp här... eller kanske itne riktigt men nästan.
imon ska jag ställa klockan och ringa, igen klockan tio och stiga upp då oxå !
de känns omöjligt för mig att stiga upp innan tolv nu för tiden, jag som hade så bra morgon tider att vakna
till här för ett tag sen... well well, what can I tell?


vore duscha min kropp nu oxå, men de är ju så förbannat kallt, så jag trivs här i täcket och morgonrocken.
justja, måste ju ringa de där samtalet idag... juuuusssttttteeeejaaaaaaaa..
varför vaknade jag inte tidigare?!?!??!? semo jag
man hör klockan ringa, sen snozar man eller bara stänger av !
man är så ströd när man sover, sen om nån ringer när man sover så frågar den; vad gör du? sover du?
man bah; nääääe, ligger bara i sängen och drar mig, inte sover jag inte.. neeejneeeej....
man ljuger så lätt när man hammnar i den sitsen :D
haha de är så stööört...



jag lääääängtar till nästa år ! ! : )
de ska bli kul... och intressant att se hur de blir...
nääe, nu måste jag börja sätta fart, ska städa, handla, duscha, göra mat.... ojoj låter som en hemmafru.


                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0