the nature is surrounding me...

ahaa, sitter jag här igen, jodå..
idag åt jag jätte lite godis, de är itne bra för mig,
min kropp är inte van vid att få in så rent socker...
börjar må illa, bläääsch, men de är ju bra : )
vaknade nångång vid 11 idag, somnade om en sväng till 12 så kom min älskling & åt lunch.. och sånt........
sen käkade jag chicken sallad, promenerade till min storesyster och systerdotter,
var där en stund, sen promenerade vi upp till våran moster..
Peka var oxå där, och Maria med sin nyföding, en flicka de med.
Och nu är jag här igen... och funderar...
de är fredag imon.. joo..

de är så kul att vara med mina syskon, jaa och mamma, men hon kan ju va så trööööög ibalnd,
eller ganska ofta, men de är kul, jag tycker om min mama för de !
Det är allra roligast när hela familjen är samlad (det rymms bara 5 personer i en personbil)
de är så roligt... vi har så kul då... sist de var så där jätte kul var nog när vi var i pite i sommras...
då var mama riktiga mama.. så där jätte glad och så...
hon är ju alltid glad, hon är som aldrig på dåligt humör, jag förstår egentligen inte hur hon jämt
orkar ha humöret uppe med tanke på omständigheterna... men de är bra av hon ! verkligen...
OM mamma någonsin blir "arg" (eller vad man nu kan kalla de) så kan man inget annat än att skratta åt hon,
för hon kan som inte vara arg... haha..
men jag vet nog att hon håller inne de mestaste.. de är inte bra..
men men... så kan de också vara..

När kommer du hem? dumsnut
imon ska jag stiga upp tidigt, men kom genast på att de ska jag visst inte !
Men på måndag ska jag banne mig sätta klockan att ringa 08:00 så SKA jag ringa
frisören, mitt hår ser förjävligt ut, de går inte att göra mkt åt de nu.. så jag måste klippa mig..
kanske färga lite också, svart har jag ju haft i flera herrans år nu,
kanske sätter liiiiite ljusare efs de är en lång, mörk, kall vinter som väntar och man kommer inte
få sol på sig om man inte fusksolar förståss och då är jag vit i fejjan och musta tukka,
så om jag läggr lite ljusare hår så kanske inte mitt ansikte ser sååååå blekt ut...
jaaa, de var jätte intressant, måste köpa nya skor oxå.. och kanske en jacka oxå,
min känns så.... retro :D haha
jaaa, de får vara allt för idag.. eller för stunden iaf...
hejs svejs, ska nog raka mitt fejjs, näe, ska nog käka lite kyckling sallaaaaaddddddddd..
nu hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0