back in town

Nu är jag i Kiruuuuuna igen... Känns fan lite jävligt...
Trivs inte här just nu...
Har vart så skönt att vara i byn och njuta av vädret och
sluppit tänka på all skit.
Åker iofs imorgon tillbaka till mitt hemland, men ändå.
Tar med mig min älskling, har fan sovit utan han i en hel vecka !

Av gårdagens äventyr brände jag mig fan i fejjan,
igår på kvällen och imorse var jag röd som en kräfta :D
Haft hemska hostattacker inatt och känns som att jag har feber nu,
fast ändå inte, kan ju vara mina brännskador?

Det är fan otroligt hur stark solen är nu + att det reflekteras i snön.
Sen är ju inte jag den som tänker på att använda solkräm så här
på vintertiderna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0