Dagens dag

Idag var det pimpeltävling... woooo...
Jag vann en ful jävla lampa...
Varför kunde inte jag vinna i af 5000:- ?
Jaja, inte är det hela världen, men det hade vart kul : )
Nina, Jag, Fia, Lotta och Troja och Saga har vart duktiga idag,
vandrat fram och tillbaka tusen gånger.. nästan..
Eller Saga låg ju bara i vagnen, men ändå.
Var nyss i Karre med Fia mfl.
Köpte mig snus, såklart, fast jag fick en dosa av mommo
tidigare idag.
Men en extra dosa skadar aldrig,
Jag har fan snusat nu i 6 jävla år !
Jag säger som Mommo; Jag slutar itne snusa förrän jag själv inte får upp burken nå mer.
Skönt att vara ute i detta väder, fast inte solen tittat fram desto mer idag...
Imorgon ska jag och Fia på lite äventyr med skotern...
Skall bli intressant.
Så roligt att min Fia är i byn !
Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0