helvetes jävla skit maskin !

Vaknade vi 9 idag, halv sov till kanske halv tio...
Käkade frulle och ringde till Fia vid halv 11
för att väcka den typen...
Hon kom till mig lite efter 11 så skulle vi dra igång skotern
och sen fara upp till ett litet fjäll...
JOVISST !
Skoter fan vägrade starta, vi tog till Vikke som hjälpmedel,
Ca halv ett så fick vi äntligen igång helvetes skotern
och for iväg,
VILKET UNDERBART VÄDER VI HAR ALLTSÅ !
Kom fram tillslut och vi bara satt ner ute i solen,
snackade och hade skoj...
Efter nån timme tänkte vi att vi åker hem...
JOVISST IGEN !
Skoter helvetet vägrade starta igen !
Vi fifflade med tändstiften, tog lös dom,
droppade lite bensin dit,
drog och drog, men näe, skoter skiten vägrade starta...
Vid fem tiden kom Ulf & Viktor med nya tändstift och fick igång skotern
efter ett litet tag,
var hemma vig halv 6 ...
Vi hade roligt som vanligt och hade humören uppe,
underhöll varandra med bland annat flumm dans :D
Andra hade nog blivit mer aggresiva, men vi tänker i dom banorna:
Det löser sig.
Fast vi trodde ett tag att vi skulle dö dit, men lika glada var vi för det :D
Fia ringde och sa farväl till sin Mor, och jag ringde min älskling adjö
och sa att jag inte kommer komma imorgon.
Jajja, var en trevlig dag med min älskade tönt vän.
Varmt som tusan har det vart och lite färg har man nog fått :)
Nu är jag hemma och har käkat mat nyss, är mätt som fan..
Ska kanske ut med Troja en sväng sen är det bastu !
Ska fråga Fia om hon vill vara naken med mig i bastun :P haha
lite bilder kan jag oxå bjuda på från dagen som gått.
Väntar på Fiiiiaaaa
 vovven & jag
 Jag är såååå proffsig på att fotografera :D
 - vi hade iaf tur med vädret........



Lite bilder ja.. Ska testa att lägga in en film när jag dansar till Fia..
Dansade först utan att hon filmade, men hon tyckte det var så roligt så hon ville filma det...
Jag vet inte om det är sååååå roligt som Fia tyckte det var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0