köra tåg

Helt knäppa drömmar...
Höll på att missa ett tåg, men sen hoppade jag på
tåget och öppnade dörren med ett kort jag hade..
satte mig i tåget, tror jag hade vart i pite hos Fia och skulle nu hem..
Någon gubbe började kolla konstigt på mig,
och tänkte döda mig !
Jag hade en massa gamla pennfodral runt magen som skulle kväva mig eller nått,
men jag kom undan och sprang framåt i tåget,
Plötsligt var det jag som körde tåget, körde igenom
en massa konstiga skogar sen var vi i Mtj...
Jag och Lotta skulle på fest klockan 6 på morgonen hos Fia och dom,
som oxå var i Merta nu..
Där låg Nina i en säng och hade vart full dagen innan,
Fia satt och spelade nått konstigt TV-spel... ja sen var de inte så mkt mer.

Justja, idag ska ju jag och N på staden, och Lotta får vara med Saga,
roligt för Potto...
Emma är i Lule med klassen, och kommer först imorgon...sent...
tråkigt.
Nix pix, orkar inte skriva nå mer, herrråååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0