Liten impuls resa

God morgon God morgon !
Igår kom jag ju till stan vid 10 tiden, Emma kom förbi hos mig,
sen for vi på stan och sånt..
Vi båda ville köpa nya skor, men tyckte inte att Kiruna hade så mkt
att erbjuda,
så vi trog till Gällivare för att finna dojjor !
Gick omkring på stan i olika sko affärer,
Emma hitade ett par snygga skor som var för stora för hon,
så jag fick köpa dom ist :D
Kostade bara 559:-
Var 30% rabatt på dom, fanns likadana i stan men med full pris...
Mina fina nya skor är så sköna oxå !
Önskar man hade råd att köpa jätte många par skor... Skor är bra grejjer.
Var på coop, där såg vi den yngsta killen från frusna män söker kärlek...
Han såg likadan ut som på tv.
Fast såg nog lite bättre ut i verkligheten ändå.
Han verkar vara sölig på att handla... haha.
Jaja, vart i af en lyckad resa för min del, Emma hittade tyvärr inga skor...
Men kul hade vi ändå...
Fnittrat som små flickor har vi gjort.. hahahaaaaa
Näe, snart ska jag på arbetsförmedlngen, oooh, va roligt... inte..
Men senare idag åker vi till byn, skönt !

Hade en skojjsig dag med Lilla Emma !
Vi kan ju åka dit nångång igen så du oxå hittar skor där :P hehe
Tack E för denna dag.

Kommentarer
Postat av: Marika

Sprider runt lite att jag har en designutlottning på bloggen nu :)

2008-04-30 @ 09:47:44
URL: http://mariikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0