miaa sa

1 - Hur länge har du bloggat?
hmm.. sen oktober 2007 kanske, vette tusan

2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv
började blogga?

hmm. lästa bara min systers så det var väl inge speciellt jag tänkte..

3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i?
jadu...

4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand
läser dem?

hmm ingen aning... duger välle.

5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?
jag läser bara bloggar av dom jag känner, nååååångång när jag
inte har nått annat för mig kan jag kika på mest aktiva bloggare..


6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur
många är ämnesbloggar (teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)?

lalalalaaa


7 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg
du tycker om.
men sluta


8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg
du tycker om.

jaha

9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?

nästan alla mina nätmaste bloggar så dom tycker väl det är okej,
men min pojkvän säger alltid, vad skriver du nu då?
som om de vore onödigt :P

10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
ingen aning, jag skriver ju bara om min dag och om tankar , så.. jag vet väl inte


11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg,
eller tänjs den gränsen hela tiden?
nowe, jag skriver vad jag vill och känner för, endast är väl att mamma kan läsa,
så jag skriver kanske finare än jag annars hade gjort :P

12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför.
det är mkt det, jag skriver mest om mig själv och de kring mig :P


13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?
öööh, det känns bara bra att få skriva av sig, därför bloggar jag


14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans
blogg?
njäe, jag vet inte.. om någon okänd läser tex min blogg, så tycker jag det
nästan skulle vara omöjligt för den att säga att den känner mig...
men man kanske kan förstå lite hur man är som person... kanske..


15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem
via bloggen?
haha näe


16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
jaa, kanske om dom skriver massa skiiiit


17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i
kommentarer eller i andra bloggar? Och i sådana fall: Hur har du hanterat
detta?
haha näe, bryr mig väl inte om detta skulle ske


18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?
näe, men ibland när jag skriver nått så kanske jag egentligen inte tycker så påriktigt,
de handlar nog om vilket humör jag är på, haha


19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
beroendeframkallande

20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år? I sådana fall: Tror du att
ditt bloggande har förändrats då?
jaa, jag vill blogga tills jag dör :D
hoppas att livet ändrats lite till de bättre och på så vis ändras ju bloggen oxå...


21 - Tror du att bloggarna har (eller kommer att ha) någon inverkan på vår
kultur, eller är de en grupp människor som mest påverkar varandra?
inte vettja


22 - Avslutningsvis: Kan du sammanfatta kort vad ditt bloggskrivande har
betytt för dig?
hmm, ja bloggen betyder allt i världen för mig :P
näe men det är bra att det finns ett speciellt ställe där man får
skriva typ vad man vill och bara få skriva av sig.


23 - Avslutningsvis 2: Kan du sammanfatta kort vad bloggläsandet har betytt
för dig?
ööh, läser som sagt bara mina näras bloggar, så de betyder väl att jag slipper
prata med dom lika mkt :P haha


24 - Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten

den
som
vill
får
göra det

Kommentarer
Postat av: emma

miaa säger sååå mycket :D hahah

2008-04-10 @ 09:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0