nykter eller ej....?

Igår var jag tvungen att sova med öronproppar,
någon snarkar som en gris ibland, hehe..
Vaknade av att någon höll på att krama mig,
trodde det var mamma, haha, kanske är det krulliga håret? ;P haha
men efter ett tag insåg jag att det var ju min tönt,
då vaknade jag till lite men fick inte upp ögonen, dom var igenbommade.
han hade visst kramat mig ett tag innan jag vaknade, jag måste ha sovit djupt.

Igår jobbade jag lite, sen fick mor hämta mig til Nina så
jag kunde sminka mig å sånt innan dopet..
Vi var väldans nervösa, må jag säga...
Men tror nog att jag och Mats var liiite mer nervös än N & J..
Jaja, gick ju bra ändå, lite skämmigt bara att stå och hälla
en kanna med vatten framför massa människor, var ju dubbeldop...
Men sen när jag gjorde det och hade gjort de så tyckte jag inte att det var nå hemskt nå mer
haha.
Sen var vi och en massa folk på Movägen och fikade och hade trevligt.
Dogge, Theres och Ella var oxå där, Ella är så söt,
så låter hon ibland som en liten grymtande gris, så gullig..
Fick hålla hon en sväng, fifasen va liten hon är !
Pojkarna, grabbarna männen bräkte i sig smörgåstårta..
När jag inte ens hade ätit en bit var en annan på sin tredje bit, haha..
Jaja, var iaf trevligt med folk.

Åkte hem jag och Dustin lagade mat,
kollade lite tv och lite saker på internätet,
sen började vi kolla en film, 27 dresses,
hörde att någon bakom mig blidde lite trött
så jag sa att han fick gå och sova... jag är så snäll, hahaaaaaaaa

Planerade med Emma att vi skulle disco bowla,
men just när vi kom fram så skule dom stänga på ca7 minuter....
så vi får ta de en annan gång !
Så vi gled omkring lite på stan och kollade folk, som knappt fanns...(?)
Snackade EN MASSA skit, haha , det är roligt...
sen blev det som att vi hade druckit och snackade en massa andra konstiga saker, hahaaaaa
sen fasnade vi med bilen.... efter hundratusen försök att komma lös så blinkade jag
till en bil så stannade dom och jag frågade om dom kunde hjälpa oss,
och det kunde dom, 5 pojkar, det var snällt gjort av dom !
Stolt över dom :D haha vilka det nu var..

Jaja, jag for hem iaf och började tro att jag var tvungen att leka nykter...
så inte Tony skulle tro att jag var full,
för jag kände mig så flummig, haha
sen när jag la mig i sängen så undrade jag, varför försökte jag leka nykter?

hade iaf en trevlig dag igår :) ååh, nu skrev jag för mkt igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0