talang 2oo8

Dikt skrivar Sven var ju bra...
Tycker Soffi Propp är en jävla propp !
Hon sitter där som jury och tror hon är nått i America eller nått... haha
Jag brukar ogilla Bert, men nu tycker jag han är bra :D
Kanske för att jag gillade Soffi Propp förr och nu överglänser han hon?
Soffi Propp sitter där med sina dåliga skämt till Bert bara för att han är lite rund..
Såna skämt passar bara in i Rena Rama Rolf !
Och lilltjejen som ROCKADE Rockring var ju så jävla grym !
Hade hon itne gått vidare hade jag tyckt de va konstigt..
Men nu fortsätter den och jag ska se om de finns nå mer talanger..
Jo grabbarna som spelade , heter de fiol eller viol?
jaja dom var oxå så söta, tyckte dom såg ut som ett gäng
små troll... Dom var facktiskt duktiga, men kanske inget till detta program,
jaja måste kilaaaaaa

Strippmannen och Vad VAR DET DÄR FÖR KOMMENTAR?
-Om du ska fortsätta med strippteasen så kan du i af fylla i dit paket.
Så säger man inte ! FY FY FY !
Vilken jävla kärring den där tönt kärringen är !
Hahaha, de var bara de jag skulle tillägga :D

Kommentarer
Postat av: Nina

heeh..jo soffipropp är en tönt.......
Men omjag hade gått dit och rockat rockring(bra alltså) hadejag fått gå vidare?nä då hade de varit töntigt..eheheh

2008-04-19 @ 15:49:52
URL: http://ninokalainen.blogg.se
Postat av: Anonym

jo, lilla rockrings tösen var alltså jätte bra, en annan med en tår i ögat...som vanligt, men den där gamla tanten med dragspelet var väl gullig:-)
..jo jag börjar också nästan gilla Bert, o ogillar mer o mer den där Sofia-som inte tyckte killen med fotbollen var en talang ????

2008-04-21 @ 10:37:18
Postat av: lisaaa

Jo, fotbollskillen var oxå grym, men glömde skriva om han, missade nog dragspelstanten.

2008-04-21 @ 11:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0