what to do?

Inatt har jag drömt en massa hemska drömmar !
En mardröm, om djävulen tror jag den handlade om,
vaknade i af på natten och hoppade nära min älskling
så jag kunde somna om och känna mig trygg.

Drömde även att jag och Emma och en massa andra
konstiga människor var i ett konstigt färgglatt hus...
Jag och E blev jagade av 2 konstiga gubbar,
vi sprang omkring in till olika rum och gömde oss,
tillslut satt vi inne i ett rum med massa färgglada saker på oss,
men dom där gubbarna hittade oss iaf,
sen började drömmen spåra och en gubbe skulle mörda mig,
men så kom E och räddade mig på nått vis,
för det var hon som visste hur dom fungerade, haha.

Jaja, nog om drömmar,
har sovit igen nästan ett 12 timmars pass...
Känner mig sjuk igen, nyser, täppt i näsan
och den där förbannade huvudvärken !
Men det går väl över snart det med.
Nej, nu ska jag kanske vila lite, eller gå på konsum?

Kommentarer
Postat av: Miaa

Haha jaa jag hade tänkt nästa år sådär :D haha

2008-04-07 @ 15:32:42
URL: http://actioonradar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0