080808

Det gick ju bra att jobba idag i af, fast jag var negativ till det en början...
Fick vara "chef" idag så det var ju roligt : P
Dagen som varit har gått förjävvla fort måste jag ju påstå.

Har t om hunnit vara med Emma min vän en sväng innan jobbet.
Hon är så snäll som stöttar mig när jag behöver hjälp  :D

Nowe, nu vet jag inget mer jag ska skriva.
Adjöken adjö, godnatt godnatt...



Nina, kirra min blogg vettja.


Antar att många döpt inläggen idag till 080808 ?
Coolt ju : P
Stockholms egna speciella dag.. Hahaaaa, skojja ju..

Kommentarer
Postat av: mamma

det var inte dåligt, att få vara "chef" för en dag...då betyder ju att du har bara pojäng..o är betrodd o duktig :-) Kraaam

2008-08-11 @ 16:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0