bakfylla & coca cola

Vaknade, och var fortfarande full .Vart utgång igår, vi var hos R & A, det var mkt trevligt och rätt så roligt också, vi förfestade med en fotbollsmatch. Drog på krogen lite efter klockan 2, eller njäe, har som för mig att jag kom dit först halv 3, jaja, inte så jävla noga, det var lite roligt att vara på krogen, det hann inte bli så långtråkigt efs jag var där så kort stund, träffade lite trevligt folk och det känns bra. Sist jag drack alkohol var på karre marknad, och sist jag drack alkohol i stan var för fasen på festivalen, duktigt av mig alltså ! Idag har jag vart så bakis, stackars stackars lilla lisa.... köpte 10st 33cl cola, fyfan vad värt !

Tönten sover redan, men jag tror han kommer vakna snart av att han är hungrig och sugen på chips.
Själv har jag ringt runt till en massa människor i min telefonbok, ringde till folk jag inte pratar så ofta med, och det var väldigt uppskattat ! Jag kännde att jag ville visa till folk att jag bryr mig om dom fast jag inte hör av mig allt för ofta, bakis sentimental eller ? Haha, jag vet inte, men har surrat i fonen i säkert en timme i af med säkert 10 olika människor och det var väldigt givande, känndes som att jag gjorde några människor glada. Tack Emma, Nina, Fia & Lotta för att ni inte ville prata med mig :P

Nu ska jag erkänna att jag tyckte det var värt att inta alkohol igår, för det gav mig något, och det brukar det inte göra allt för ofta.kofta...

Nejje, nu ska jag nog ta och försöka beställa 2 par skor och sedan käka för hundrafemtiälfte gången.

Nina & Emma, jag kommer avslöja er i mitt nästa inlägg, världen ska få veta vad fan ni pysslar med :D

Kommentarer
Postat av: emma

lisa du får inte avslöja oss.. jag skäms!

2008-08-30 @ 20:52:17
Postat av: lisa

skyll själv :D

2008-08-30 @ 21:04:47
Postat av: emma

meeeeeeh,intemittfelju! hahaha

2008-08-30 @ 22:32:11
Postat av: Nina

För det första, du har fan inte ingt till mig!

för det andra så får du INTE avslöja oss.då kanske jag se till att det kommer nåt på MIN blogg.oops, i did it again.....om du förstår............

Att du vet den

2008-08-31 @ 16:12:37
Postat av: lisa

jo jag ringde visst till dig nina, men du hade somnat när saga skulle sova, att du vet den !

2008-09-01 @ 00:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0