drömm på du bara

Varför har stackars jag ont i min nacke och rygg ? Det är så hima synd om mig alltså !

Haft världens sjukaste drömmar inatt, eller sjukaste och sjukaste, men en riktigt salig blandning av allt var de då !
Jag, mina systrar & Saga åkte bil påväg mot karre, karre marknad så var sjöarna på vänster sida skiiiit fina med utomlands vatten färg, helt plötsligt kommer en stooooooor våg bakom oss, men vi klarar oss...
Sen ska Bree från D.H gå upp för en brant backe med en kundvagn med en ros på och bevisa att sann kärlek inte finns, att man kan skapa äkta kärlek, men att den inte finns bara så där, en publik står nedanför och blir chokade när hon låter kundvagnen stå kvar på toppen. Jag agerar som Bree.
Är på marknaden och kollar in köksskåpluckor, alla ber mig köpa dom stora luckorna, som inte finns. Jag och Miaa kollar på barbie´sar och ska köpa en barbie klänning som två av dockorna har på, typ fån en automat, men vi får en som inte alls var lika fin. Miaa har slingat håret snyggt med blonda slingor, två satte hon i ögonen, och hon är kines i drömmen, jag och Emma tycker något som jag inte minns . Åker över en massa platser och kollar ner på världen, eller nått...
Äääh, kommer inte ihåg nå mer.. men det var mysko drömmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0