lisa snackar skit, en massa skit.

Jag börjar bli riktigt less på hur min blogg ser ut just nu...
Nina ? Vill du hjälpa ?
Du gör alltid din blogg så fin, och min som en skrothög :D

Vad ska man göra ikväll då ? Mer än det jag gjort alltså ; )
Känns som att det är sova time snart, men så kollade jag på klockan, 19:59 ?
Ja, det var som fan...
Drömde massa skumma drömmar inatt, drömde att jag och massa andra
folk tappade Ella i backen, flera gånger,
sen tror jag att jag drömde att jag hade en dotter, så vaknade jag under natten och tror
att jag skulle kolla efter mitt barn...
Sen kollar jag: Vem fan ligger brevid mig i sängen ?
Blev jätte rädd och tyckte jag kännde igen de där trynet... Kollade och kollade...
Jaaaahaaaaa, det är ju Dustin !
Fortsatte sova.
Knäppgök, jag ? Näääe

Lördag, och jag har kvar karra från min och Emmas lilla filmkväll igår.
Ska väl käka de och bli spyless på det efter en stund...
Vill se en bra film, en riktigt rolig en.... Älskar att kolla film.
Såg en film för någon dag sen som typ gav mig svar på frågorna jag sökt...
Det är nästan läskigt hur jag får information heöt plötsligt
efter mina frågor till Gud, haha...
Näe, nu skiter jag i detta, har inget viktigt att skriva ändå ju !


-Men Pippi, det står att man ska ha träd.
-Jaaaa...
-En MASSA träd !?
-Men vi har ingen yxa..
-Nähää..

Kommentarer
Postat av: Nina

a asså det ä rlite råsamewn vu kirrar nån dag

2008-08-02 @ 22:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0