nonononorge

Idag har jag vart med Emma hela dagen och med tv:n hela kvällen.
Emma & jag vandrade omkring på stan utan anledning, ungefär, men vi har roligt ändå, för det är roligt att vara med Emma : ) hahaaaa ...Imon drar vi till Norge, vi flyttar dit, nån dag i af... Ska man äntligen få köpa kläder ? Har bara ruttna kläder och skämms när jag måste visa mig ute med mina fula kläder och gamla skor. Men nu får jag ju köpa något nytt i af. SKÖNT att slippa staden Kiruna ett tag också...
Snus får vi inte glömma att köpa, då kan det bli hemskt... hemskt dyrt också.

Såg en bra film idag; We own the night.
Den rekomenderar jag.


Saknar N & min Gud dotter ! ! ! Så här länge får man inte vara utan varann.... OLAGLIGT !

Näe, nu orkar jag inte mer, adjöken adjö .

saknar min mor.

Kommentarer
Postat av: lottabecca

Den filmen har jag haft på datorn.. jävligt länge :D har inte blivit av att kolla på den, men ska nog göra det inom en snar framtid

2008-08-25 @ 22:52:15
Postat av: Nina

Jag saknar också dig, och Sag amed, hon sa det nyss.Kan du inte komma hit en sväng idag?eller när ska du åka?har du åkt? buhu...

2008-08-26 @ 11:03:36
URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: Miaa

Jaha det var anledningen till frånvaron.

Såg oxå den fimlen och den är ju skiit bra =)

Hoppas ni får fint väder..

2008-08-26 @ 16:57:37
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0