PEIKKO TYTTÖ

Vilken dag !

EN enda bad och riktig sol dag har jag fått denna sommar.
: ( jag som älskar att bada när solen steker på....
Var en sväng till by-grannarnas, mamas kusins, stuga i boden ons-torsdag, var riktigt trevligt.
Vi resande var jag, mor lotta och sebastian, synd att inte nina och saga blev med.
Men vi hinner med mer semster resten av livet :D
Alltså, på torsdag var det 30+ i skuggan, det var så jävla skönt !
Idag har solen vart framme här i Kiruna, men gissa vad, det känndes för
fan som på hösten, kyligt, fast solen är framme... adjöken adjö årets.. sommar(?),
eller vad man nu kan kalla det...
Jaja, jag fick i af en äkta sommar dag denna sommar.

Väntar på att Emma ska komma och umgås med mig...
Väntar väntar väntar väntar...
Fast, hon slutade för en halvtimme sen så det är helt försåeligt att hon inte är här
riktigt ännu.
Kruuuuusade mitt hår idag, hela håret, haha jag ser fan ut som ett peikko,
eller som Ronja Rövardotter...
Fast jag är Borka, Lotta är Mattis, och Sebbe är Birk Borka Son...
Kom vi på under våran lilla resa... haha.
Men jag ser i af ut som ett peikko, okej ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0