psykel

Yes, fick sluta tidigare idag, ca 25 minuter tidigare, skööööööööööönt, är ännu uppe i varv så jag måste sitta här å ta de chill, haha... Broschan ringde mig idag och sa, vetuvad ? Finska polisen var efter mig och min kompis nyss, dom trodde att vi hade krossat några rutor i ett hus, fast det har vi inte gjort sen när dom pratat en stund så sa ringde det så sa jag, hunden är ensam hemma jag måste fort och ta hand om den,(på finska) sen stack jag... Haha, minns inte exakt hur han berättade men det var roligt i af....

Fick en cykel, en riktig cykl på min födelsedag ! haha, Morsfars kom med en hojj till mig idag, det var lite lustigt, har fan inte cyklat de här året, förrän nu... Måste väl tebba den längre sträckor någondag oxå... Lätt om jag ska till Nina så går det fort ner, men hemvägen... fyfan !

Jaja, jag har inget vettigt att skriva... G´natt !

Kommentarer
Postat av: Nina

Haahah undrar hur det lät när han prata me pollen.

Kom ihåg att låsa din cykeln bara....annars knycker nån den.

2008-08-15 @ 23:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0