run to the hills

Idag eftr jobbet gick jag raka vägen till Nina & Saga, Saga blev nog glad att se mig,
hon kröp efter mig hela tiden och bara ler och ler, snällaste bebisen jag veeeeeet.....

En på jobbet berättade en att hon och hons syster alltid bråkade och kom inte alls överens...
Jag kunde som inte förstå de, "Är ni inte ens så där... kompisar?"
Näe, dom var som natt och dag... Kan fortfarande inte förstå, syskon ska ju vara bäst
och ma har växt upp tillsammans... För mig är det en mycket konstig sak.. Jaja, måste väl
lära mig att alla ÄR olika : P

Efter helgens skit så har jag tappat matlusten...
Idag känns som vilken dag som hellst, oväntat? näe.

Igår jobbade jag med en som var jätte kul att jobba med, en man kunde prata med,
känndes som att jag kännt hon hela livet fast jag träffade hon första gången igår.
Hade kunnat berätta mitt livs historia till henne om man haft tid :D
En mycket bra människa med bra värderingar till livet,
-Kiruna får en röst av mig i af.

En klapp på axeln på en skitdag kan göra susen, tack.

Dagens + Systrar & Saga .


Kommentarer
Postat av: Ninna

Hallå Nikodemus vad tycker du ?hehehehehehehe.

2008-08-11 @ 17:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0