skit i vad jag gör, pissenisse

God morgon, vaknade för snart 1 timme sen... Dålig stil Lilla lilla lisa.
Vaknade först halv 9 och var så där pigg så jag nästan inte kunde somna om,
men då tänkte jag, vad fan ska jag göra uppe så här tidigt när jag är ledig ?
Visste även att jag skulle ångra mitt beslut genom att somna om.

Som vanligt har jag drömt en massa skumma drömmar.
Jag och Nina körde Tonys bil frn byn till stan, helt plötsligt hoppade hon
ut från bilen och kom inte tillbaka, jag satt i passagerar sätet, bilen fortsatte köra,
plötsligt knackade någon mig på ryggen och den knackning sa: kör bilen för fan !
Jag bah, oooooj.. så körde jag, helt plötsligt var självaste Tony oxå med i bilen,
vi drog till LKAB och jobbade där i ca 3 minuter, skulle tända en bomb, jag var liv rädd,
vi skulle ju spränga, men jag lät inte Tony forsätta, för han visste inte vad han gjorde, och jag ville inte dö.
Sen var vi på en begravning vars den "döde" inte var död, det var en gammal gubbe som ögde LKAB
och han var döende men inte död, så ingen visste exakt när han skulle dö, så det var lika bra att
ha begravningen nu...
Alla trodde LK skulle stängas när han dog, så alla var sorgsna...
Drömde lite mer, men minns inte exakt vad.. jajaaaaaaa.
Ska väl kanske käka frulle nu då?

Jag måste verkligen börja röra på mig snarast, detta funkar inte.
Vill ha en ny soffa, vill åka utomlands, vill ha nya tapeter, vill ha ett äkta jobb,
vill ha större bröst.... Haha : P

Kommentarer
Postat av: emma

du har fan skumma drömmar du..

undra egentligen vart dom kommer ifrån? hehhe

2008-08-03 @ 21:18:11
URL: http://emmajosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0