stackars Lisa

Sitter här och lyssnar på lite Iron maiden och kan inte låta bli att tänka på Ante : ) hehe...
Nina och Saga kommer och hälsar på mig snart... nångång, roligt, då slipper jag vara så ensam så ensam...
Lotta får ju också komma, men orkar inte ens fråga, hon har ju ändå inte tid för sina systrar !
Du lille Lotte lotte du får  höra av dig själv om du vill umgås  : P

Jag har inget att skriva... Det har jag egentligen aldrig men jag har verkligen inget att skriva nu heller.

Har sovit skitdåligt inatt, sov först på soffan..vaknat tusen ggr och drömde som vanligt mysko drömmar,
vaknade mitt i natten i panik och undrade om alla på vilan fått sina medeciner, var nästan tvungen och ringa och kolla med nattpersonalen att hon inte missat att ge medecinen till två stycken damer, det känndes bara som att något inte stod rätt till, haha, jag som trodde att jag inte brydde mig....
Men jag blev i af rädd och då gick jag och sov med Dustin, han blev glad att jag återvände till han, haha


Näe, nu kanske jag ska ta och duscha, jag stinker skiiiiiiit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0