vem sa att man inte blir lycklig av pengar?

Som vanligt känns det förjävligt att komma tillbaka till Kiruna efter att ha vart någonannanstanns, det känns så Ryssland (som jag ser de) mörkt, dystert och dött... typ...
Har köpt mig lite kläder, 2 par skor och en jacka, jag är lycklig .
Sen hade jag & min vän Emma svin kul hela tiden, förutom dom hemskheterna som hände oss,
hemskheterna som gjorde att vi var tvungna att fly Norge mitt i natten hem till min by, hem till tryggheten.
Vi pratade knappt med varandra förrän vi var i Finland och kännde oss lite tryggare och chocken hade släppt.

Jag HATAR fåglar:

När vi var inne i Tromsö satt vi på en parkering i bilen och käkade grillad kyckling så slängde jag ut små bitar som jag inte ville ha, så kom det en massa ÄCKEL MÅSAR och attackerade maten jag slängt, jag blev livrädd, dom var jätte många och bara dök ner som gamar på lik, mitt fönster var lite öppet och jag fattade inte att stänga det förrän E sa åt mig att göra det (inte för att dom hade kunnat komma in där, men ändå) Det här var en ren skräckupplevelse för mig, om jag ska vara helt ärlig så började jag böla också, för det var jätte läskigt och jag ta mig fan hatar fåglar, ännu mer efter denna tradegi !

Tack Emma för våran roliga resa, din Fammo har nog rätt i att vi är lite knasiga : P


Kommentarer
Postat av: Nina

ja det var ett par underliga fåglar inte brukar dom dyka efter mat särskilt när nån slänger!!!!

2008-08-29 @ 11:12:16
Postat av: emma

liiiiiisa!!!! ring mig, jag har sovit på en konstigt ställle.. snälla riiiiiiing?

2008-08-30 @ 10:00:55
Postat av: nnin

men emma då.åså får vi reda på det här av alla konstiga ställen.

2008-08-30 @ 11:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0