-

  • Igår hade Eva namnsdag.

Julafton igår, jag jobbade 15-21, missade allt ståhej,
första gången jag inte är i byn eller med min familj på julen, lite sorligt.
Men efter jobbet åkte vi till svärmor & svärfar, dom packade med
oss massa mat och julklappar, visste inte att jag vart så snäll iår :p
Vårat kylskåp är så jävla fullt och jag förstår inte hur det kunnat hända.
Blir lite stressad av att ha så mycket mat, tänk om man inte hinner äta upp allt :D
Stökigt har vi det också, igen.
Hur kunde det hända ? Det bara hände.
Man märker det inte förrän man ska gå och lägga sig.
Precis som om en bomb slagit ner,
går ungefär lika fort också.

På tisdag spelade vi Bingo-lotto hos Richard,
ingen vann ett skvatt, men trevligt var det tills jag blev trött och hungrig,
då blir jag lätt ilsken.
Vi spelade monopol också, JAG VANN !
Såklart.....
Fast jag fuskade lite.
Men vafan, jag kan inte hålla tassarna borta från pengabanken
när jag sitter så nära den och har så fina tillfällen när dom andra tjaffsar
om onödigt skit, men jag hade vunnit i allafall :D

Har mycket att berätta men orkar inte mer.
Hoppas alla haft en trevlig jul !

Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Nina

tack tack jag ælskar dig med ;P

2008-12-25 @ 20:18:54
Postat av: mamma

hi hi, ni är så gulliga, du o Tony.."plötsligt händer det" att det är stökigt, ni är som två troll,

längtar efter dig- och fAKTISKT Tony också- längesen han var med hit

2008-12-26 @ 00:54:51
Postat av: lottabecca

JAG hade namnsdag på julafton :D haha, hoppas du kommer idaaag söstra miii, och nina medddddd!

2008-12-26 @ 15:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0