drömmar igen bara

Inatt drömde jag att jag och Emma var i Kina,
hon åt på nån macka med konstig sörja
så sa jag att hon måste vara försiktig med vad hon äter
för i detta land äter dom både hund och katt.. haha.
Undra vad vi gjorde i Kina mer än att vandra omkring.

Sen drömde jag att jag och Lotta var på Åkes & Göstas gård.
Jag starade deras traktor och åkte iväg en sväng med den,
Lotta tyckte inte att det var någon bra idé.
Men jag bah: ääääh, vad göre lixom?
Sen kom Familjen G och var inte så glada på mig.
Jag hittade inte handbromsen men S gjorde det
och höll på med något så den parkerades nere vid sjön,
pang poff när den var nere vid sjön var traktorn helt plötsligt en häst.
Så hade dom två mini stugor där nere och så fanns det plötsligt
en reseption så var det som en camping där.
Så var det en tjej i en rullstol som tyckte att dom skulle göra om
i sina två stugor (som dom aldrig använde)
Då sa jag att varför ska dom göra det ?
Lägga pengar på något dom aldrig använder ?
Hon trodde att hon skulle få igenom det,
bara för att hon satt i rullstol,
lite taskigt av hon asså....

Jaja, det var mina 2 drömmar som jag minns från inatt.
Skulle vilja veta mer om Kina drömmen,
men det kanske kommer mer minnen från den
senare på dagen...
Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0