idag hade jag en pappa

Idag fick jag ett bra sätt att börja dagen på.
Mor, far & Lotta kom hit vid ett tiden sen for vi på coop.
Nina, Johan & Saga kom också dit när vi satt och
käkade där in the resturang.
Vi hade kul på coop,
fullt med folk och jag kännde den där berömda julstressen,
inte för att jag har något att bli stressad över,
men allt folk på coop gjorde så jag kände deras energi.
Idag känndes vi som en familj, en riktig familj med en pappa och allt.
Pappa var bra idag, man lär sig att leva med att han kan vara skämmig bland folk,
det är som det minsta problemet.... lixxxxxxxxom.
Pappa var rolig idag, vi kunde skratta och ha kul HELA familjen.
Tänk om det alltid var så som det var idag, Gud vad lycklig jag hade vart då.
Jag ville som inte lämmna coop, jag ville som stanna kvar där för alltid
och känna hur det är att ha en pappa och en hel familj.
Idag var en riktigt glad dag, tycker den hade vart hundra gånger bättre om
Nina & Sebbe också hade vart med, men snart är julen över och vi möts i byn
och får ha hur roligt som hellst : )

Som vanligt så sa vi sist vi tvättade kläder att vi måååååååste
boka en ny tvätt tid veckan efter,
som vanligt blir det några extra veckor innan nästa tvätt,
och här sitter man med lortiga kläder och tar sig fan inte ner
till tvättstugan ! Där måste det bli ändring,
jo sen måste vi ju lära oss att inte stöka som grisar jämt heller...
Men va fasen, man vill ju ha kul och städa/tvätta är inte kul ;p
Tack för idag alla människor som jag fått umgås med !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0