lördag kväll med julmust & mys

Jasså, klockan är inte ens åtta...
Nyss när den bara var sju trodde jag att det var seeeent på kvällen.
Är åter i staden med min älskade älskling,
så skönt att vara hemma ! ! !
Alla mina kläder luktar äckel rök som vanligt efter att ha vart i de blå huset...
Måste alltså tvätta kläder imorgon eller på måndag,
jackan och mössan med.

Haft det trevligt hela veckan med familjen,
bara Lotta potta som saknats,
men har drömt om hon nästan varje natt,
kanske jag saknade den lilla pottan ? : )
Drömt i af 2 ggr att vi hittat saker,
först min fasters stickade string trosor
sen en rutten Saga blöja som Nina hade gömt hos någon människa...
Drömde om Potto inatt med... men minns ikke vad.

Vi har julmust, me like !

Vill skriva andra saker med,
men säg det går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0