nyktert

Inatt drömde jag att det var festival,
Emma och jag var nyktra...
Jag slog en tjej som var dum mot mig.
Emma sa att det var tur att jag var nykter,
asså tur för tjejen asså, haha...
Det var en ganska knäpp dröm.

Tror att jag inte tänker gå på någon festival
igen, går om Elvis den riktiga spelar nånstanns...
Alltså aldrig.

Måste skriva ut papper nånstans snarast,
Tro om Emma har utskrivare som jag
kanske skulle kunna få låna ?
Eller så kan jag göra det på arbetsförmedlingen....
Vi ser ju !

Var ute å körde skoter nyss,
är typ -11 ute nu, såg inget,
varken med eller utan skojter brillorna,
men kul var det ändå

Ääh, Heippa hei have a nice day !

Kommentarer
Postat av: hemliga emma

Jo men min tröja och joggingdressarna, när jag hade köpt min huvtröja med samma färger som din mommo och moffas träningsoveraller då sa du det.. ääh jag kan iten förklara såhär, du får fundera helt enkelt.

Och min skrivare får du alltid låna, den sitter här så fint och väntar på dig. fast vill du ha i färg så måste du vänta.. vi har bara svartvitt.. men det är ju inne nu .. och jag svamlar massa nu. kommer du hem idag? :D

2008-12-05 @ 16:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0