så mycket strunt man kan

  • Idag har Adam namnsdag.

Just innan vaknade idag drömde jag att jag var hemma i byn
men min familj och hade Saga i famnen och att hon höll på att somna,
PANG så vaknade jag av att det plingade på dörren,
där stod Nina och en trött Saga,
syrran skulle på stan med sin kärlek så jag fick äran att umgås med lilla Saga.
Först var hon grinig och gick till dörren i hopp om att mamma skulle komma,
det dög bara när hon fick vara i famnen.
Efter att pigan hade ätit lunch så gjorde jag min frukost och Saga fick oxå en bröd smula.
Hon ville ju vara i famnen, men den tekniken kan jag inte ännu,
den måste ju komma när barnet föds, kan-göra-allt-samtidigt tekniken.
Jaja, men då fick hon sitta på diskbänken medans jag gjorde våra mackor,
då var hon stolt, hon vet ju att man inte fåååår sitta där,
men jag stod brevid så det var omöjligt att hon kunde ramla, att ni vet den :p
Sen kollade vi Bolibompa så somnade Saga i famnen och sov ända tills
Nina & Johan kom och plingade på dorra.

Nu har jag duschat och luktar alltså inte så äckligt.
Känns som att jag har massor att göra.
Ska på stan med min älskling och kolla lite prylar,
sen tror jag att jag skulle med mama och kolla litre klädor till mig?
Med Emma kanske jag inte hinner med idag,
sen så har hon ju lite Julafton idag så hon hinner nog inte med mig heller :p
Så undrar jag ens om det var nått speciellt jag och Emma skulle göra ? :D
TVÄTTA kläder, det ska vi också göra idag !

Justja, Saga den jäkeln älskar att trycka på tangenterna,
så ser hon ut som ett proffs när hon gör det också,
idag fick hon fram nå jäkla grej där vart klockan är på skrivbordet,
det verkar vara nått om USAs dollar värde eller nått,
jag kan ju inte sånt, men Saga kan :D
"$US:INDU 8 519,77      -59,34 (röd text)
$US:COMPX 1 532,35   +0,00 (grön text)

kurser från IDC Comstock, 20 minuters fördröjning"
Mycket rolig tjej.

Lääääääängtar tills vi är i byn allesammans !
Satan så trevligt vi ska ha det :D
Adjö.


Kommentarer
Postat av: nin

hon brukar få sitta på diskbänken när jag gör omma:P



Längtar tills du kommer din odåga.

du glömde skriva om ditt moronutbrott, jag skrattade i min tysthet i bilen när jag tänkte på det

2008-12-23 @ 21:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0