söndagen den sjunde december

Kikar lite på Ica Age ll på tv,
en mammut som trodde hon var en pungråtta...
Stackarn...

Igår var det någon dokumentär om en par
som adopterade handikappade barn,
hade sett den förut och jag tycker dom
människorna var bra människor
för det finns ju dom som inte vil ha sjuka barn.
En av deras killar hade down syndrom och fick
sen också leukemi och dog inte så gammal,
jag började gråta för det var hemskt...
Tänk så många sjuka stackars barn det finns i världen !
Hoppas Gud tar dom till en bättre plats,
det gör Han säkert,
jag tror Han gör det,
det måste finnas något efter döden.
Annars förstår jag inte meningen med det hela...


Äh, nu ska jag fortsätta kolla tv och se vad det blir av
vantarna som jag stickar.


Kommentarer
Postat av: Miaa

Jag skulle just spela gh när det började men då kollade jag på det programmet i stället, tänk att det finns människor som bara lämnar ett barn för att den har en sjukdom..fast om man verkligen inte kan ta hand om ett barn kanske det är förståeligt..

2008-12-08 @ 22:07:39
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0