Tant Lisa

Hej och hå !
Öööh... vad ska jag skriva ?
Äh, jag är i allafall i min lilla by, har vart här sen söndag kväll
och jag ska tala om för er att det facktiskt är jäkligt skönt !
Saknar lite att bo här på heltid.
Många herrans år sen man gjorde det...
Man kan bli lite less ibland på att det inte finns något att göra,
men egentligen finns det massor man kan göra bara man
tar och rör på sitt arsle lite eller avnvänder fantasin :p
Men å andra sidan så blir det inte många lugna stunder med en springande Saga
i närheten och det är HÄRLIGT !
Härligt när det ä lite livat.
Min syster och jag har haft himla roligt dessa dagar tycker jag !
Första nätterna sov vi i Ingvar huset, inatt sov vi hemma i garderobs huset,
inatt ska i allafall jag sova hos mommo & moffa, där trivs jag bra.
Har vart där hela dagen, diskade och torkade skåpluckor och sånt.
Jag fick en kick.
Sticka vantar är en sak jag började göra igår,
och jag är snart klar.
Min kära mommo lärde mig igår och tycker jag är en duktig stickare :D
Ska göra ett par lovika vantar sen också, så de så !
Sen har jag redan fått 2 beställningar till av andra också,
men vi ser vart den historien slutar :p
Alltså jag har aldrig mediterat men det känns som att
stickningen är som att meditera för mig.
Nu springer fingrarna på tangenterna och jag
märker att jag skriver på tok för mycket :D
En sak till bara.
Mommo sa till mig när jag gick därifrån nyss.
-Men du kommer väl tillbaka imorgon ?
Så söt min lilla mommo.

Ska lägga in några bilder från sist när vi var här och lite annat,
skrev ju så mycket och bilder är ju så mycket roligare än text :D
Så detta bjuder jag på ;p







Kommentarer
Postat av: hemliga emma

Tack lisa, fasen vad jag saknat ditt skrivande. roliga bilderockså :D

du flyttar väl inte dit? jag saknar dig.. KOM HEM!

2008-12-03 @ 22:22:20
Postat av: jag igen

och nu ser jag likheten.. joggingdressarna och min tröja hahaha

2008-12-03 @ 22:24:28
Postat av: jag igen

och nu ser jag likheten mellan joggingdressarna och min tröja hahahha

2008-12-03 @ 22:25:26
Postat av: lottabecca

jag saknar byn :)

2008-12-04 @ 10:44:26
Postat av: lisa

ööh, emma, jag fattar inte det där med joggingdressarna och din tröja ? va fan snackar du om ? :D

2008-12-05 @ 13:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0