lalaanvkafhafbqafqjfqojfjkfvgl

Brrr... kallt...
Väntar på Nina & Saga tror jag... Ska ni komma eller ljuger du bara ?
Ja, jag har då ingen aning, får vänta och se.
Idag måste jag ut i kylan en sväng, men jag ska klä på mig med täckisar och allt.
Det är då ett som är säkert :D

Drömde att jag var hos en kompis på lompis och bara hängde,
sen när jag skulle gå hem på kvällen så var det som att vi vart i merta
hela tiden så skulle jag köra hem med skotern.
Men då kom det ett gäng med killar på skoter och jagade mig
med kniv, jag hade ju bara min skrutt skoter så dom kom snabbt ifatt mig.
Alla tröck knivar i mig och jag hade som också en kniv och lyckades skada några av
dom. Dom gjorde så mot mig för att dom bråkade med mina pojkkompisar,
så dom tyckte att om dom skadade mig så skulle kanske grabbarna sluta bråka med dom.
Åkte så fort som möjligt till Fia, för det var närmast, jag blödde ur min mage.
Hade en hund hos Fia.
Sen kom dom där elakingarna dit och skulle mörda mig,
och min hund försökte skydda mig så gott den kunde.
Det slutade i af med att dom försvann därifrån.
Fia och hennes syskon var på övervåningen där jag hade lite kläder och sånt,
så skulle Vikke följa med mig hem så jag slapp gå själv, han bärde mina
kläder, bland annat ett nattlinne som såg ut att vara en gammelmommos.
Så sa han, vilket fint nattlinne du har, jag provade den, Fia & Silje med,
den var så skön.
Haha... jaaa, ibland blir drömmar lite semoaktiga.

Nu kom ju Nina & Saga :D  adjö !


Kommentarer
Postat av: hemliga e

hahahah.. du ich dina drömmar. :D

2008-12-17 @ 15:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0