shit & dritt

Sitter hemma i byn i tv-rummet med min gamla bärbara dator (som Lotta tror hon äger numera)
som är så söt och seg, men jag saknar den !
Här finns all musik som man lyssnat på genom tiderna.
Just nu lyssnar jag på Willy Clay, känns som bra hemma musik.
Dom är bra.

När jag vaknade halv 12 idag så hade brorsan inte ens lagt sig,
han är ännu vaken och får inte sova förrän på kvällen så han får lite normalare
sov tider, han sa att vi får sätta snö på han om han somnar...

Sovit som en stock inatt, skönt som fan var det.
Kollade på gamla bilder som också finns på min gamla dator..
Jaja, men asså ska kanske läga in några gamla fulingar,
tur som fan att man bara blir snyggare och snyggare för varje dag som går :D
Näe, skojja bah. Lita i af... :p


Jag har alltid vart en rktig muntergök :D


Mor, jag & storasyster


Fia sover roligt.

Jag & Fia var full en gång, och väldigt söta :D

Fest i byn en gång för hundra år sen

Galen midsommar i Byske


Saknar Fiiiiiiia nu !
Kom hem till våran by nu. NU NU NU NU !
Tack.
Bilden när jag har bandage runt skallen så var jag
ute på isen och åkte skrillor och skulle klappa Troja
så ramlade jag framlänges och händerna tog inte emot mig,
så jag landade rakt på pannan och fick världens största bula i pannan,
jaja, Lotta & Fia fick ju skratta i alafall...
-Ska jag ringa ambulansen ?
haha

Kommentarer
Postat av: lottabecca

jag var väl inte med den gången då du ramlade? eller?

2008-12-28 @ 20:37:29
Postat av: lisa

hmm, ajg vet inte om du var med... hade i af för mig att du var med :D fast nu när jag tänker efter så var det nog bara jag å fia

2008-12-28 @ 21:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0