vissa saker vore inte alla få göra...

  • Idag har Stig namnsdag.


Alltså, det finns en blogg jag måste läsa bara för att den personen
är så... ja, det finns inte ens ord.. eller ja, kanske kan kalla personen;
tönt ! haha.
Personen skriver bara så jävla mycket skit
och som om personen vore av värdsklass och värdskänd eller nått.
Jag har funderat : Är jag svartsjuk på den här personen på något sätt?
Jag har kommit fram till att: det är jag inte.
Ibland kan man facktiskt bara störa sig på vissa människor bara för att
dom är lite speciella och tror att.. ja nånting...
Jag menar inte att jag är så himla bra och bla bla bla.
Men då leker jag inte att jag är speciellare än vad jag är heller ; )


Det var väldigt kul att Nina & Saga kikade förbi hos mig idag.
Mindre kul att Saga tycker om att stöka och kasta korv omkring sig,
men det är sånt man får ta : p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0